Jaś podbija rynek

Andrzej Capiga

|

Gość Sandomierski 10/2020

publikacja 05.03.2020 00:00

Produkt opatrzony unijnym certyfikatem jest już dostępny w całym kraju. Na razie jako pasztet z „Pięknym Jasiem”.

	Produkt w coraz większym stopniu wykorzystują nie tylko lokalne restauracje. Produkt w coraz większym stopniu wykorzystują nie tylko lokalne restauracje.
Andrzej Capiga /Foto Gość

Bardzo się cieszymy, że nasza fasola staje się popularna, że interesują się nią już nie tylko indywidualni odbiorcy czy lokalne restauracje, ale trafia też do sklepów w całym kraju. Dla nas to historyczna chwila – mówi Wacław Pyrkosz, prezes Stowarzyszenia Producentów Fasoli Tycznej „Piękny Jaś” we Wrzawach.

Dostępne jest 25% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.